ZWROTY:
14 dni na zwrot – od daty odbioru bez podania przyczyny.
Zgłoszenie chęci zwrotu: sklep@homeinstyle.pl lub +48 227220056
Zwrotne przesyłki:
- Towar powinien być w oryginalnym opakowaniu, w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
- Zwracany towar należy wysyłać na adres: ul. Warszawska 206, 05-082 Latchorzew.
- Odstępujący od umowy klient otrzymuje do akceptacji fakturę korygującą, przesłaną drogą elektroniczną lub pocztą.
- Wpłacone środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia przez Klienta od umowy na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
- Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi (konsument odstępujący od umowy sprzedaży ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu produktu do sklepu)
- Odsyłane do Sklepu za pobraniem nie będą odbierane
- Wysłane na koszt Sklepu nie będą odbierane
- Jeżeli dostarczony towar będzie niekompletny, uszkodzony, bądź nosić ślady użytkowania wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedawca może odmówić przyjęcia zwrotu. Odmowa nie ma zastosowania w przypadku gdy uszkodzenie zostało stwierdzone i odpowiednio udokumentowane protokołem szkody spisanym przy kurierze.
Zwrot i wymiana towaru nie dotyczą:
- Zamówień złożonych przez firmy, instytucje, stowarzyszenia i osoby prowadzące działalność gospodarczą.
- Zamówień towarów, produktów, które nie są standardową ofertą sklepu i które sprowadzane są, wytwarzane na specjalne zamówienie, konfigurację klienta.
WARUNKOWY ZWROT PRZY ZAKUPIE NA FIRMĘ:
Ze zwrotu konsumenckiego nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą.
W drodze wyjątku i dobrej woli, Sprzedawca może zgodzić się na przyjęcie oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Klienta nie będącego konsumentem w terminie do 14 dni liczonych od dnia otrzymania przesyłki, pod warunkiem odesłania w tym terminie produktu w oryginalnym opakowaniu, kompletnego, nieuszkodzonego, bez śladów użytkowania, z dokumentami sprzedaży i formularzem odstąpienia od umowy.
Klient może wnioskować o możliwość warunkowego przejęcia zwrotu mailowo do czasu upływu 14 dni od odbioru towaru.
REKLAMACJE:
Zgłoszenie reklamacji: sklep@homeinstyle.pl lub +48 227220056
- Odpowiedź na reklamację nastąpi do 14 dni.
- W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony lub wysłany nowy, lub obniżona wartość, lub zwrócona wartość produktu.
- Koszty naprawy, zwrotu reklamowanego i dostawy wolnego od wad produktu ponosi sklep.
- Towar należy wysyłać na adres: ul. Warszawska 206, 05-082 Latchorzew, w przypadku gdy niezbędna będzie ocena zasadności niezgodności towaru z umową.
- Przy dostawie, jeśli produkt ma uszkodzenia, konieczne jest ich stwierdzenie i potwierdzenie protokołem szkody spisanym przy kurierze. Protokół ten należy spisać przy odbiorze (w przypadku gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone – szkoda jawna) lub w terminie kolejnych 7 dni liczonych od dnia odbioru (w przypadku gdy opakowanie przesyłki nie jest uszkodzone- szkoda ukryta). Klient równocześnie powinien o tym poinformować Sprzedawcę drogą mailową na adressklep@homeinstyle.pl
- Reklamacje towarów wykorzystywanych w celach komercyjnych mogą zostać odrzucone przez producenta – jeśli wada towaru będzie wynikać z intensywnego użytkowania w warunkach innych niż domowe.
Na zgłoszenie reklamacji jest:
- 2 lata dla klienta prywatnego.
- 1 rok dla firmy, instytucji.